20131015

if you could master any instrument on earth, what would it be?

když jsem byla malá, hrála jsem na ten nástroj šest let, než mě učitelka vyhodila s tím, že tam ten talent ze mě prostě nevytříská. že je to ztráta času, že nikdy neměla horší studentku atd. prostě jsem byla jedno velké zklamání. především pro rodiče.
upřímě, já byla tenkrát nadšená. cvičení byla pro mě muka a z mé učitelky šel strach. velmi přísná korpulentní babizna s trvalou, deseti prstenama na každé ruce, rudou rutěnkou a make-upem tak výrazným, že to i na devadesátá léta bylo dost přes čáru, mě velmi ráda s nezastřeným potěšením mlátila přes prsty.
dneska se mlátím do hlavy já, že jsem toho nechala. a v marné snaze mlátím i do toho piána, abych i po patnácti letech zjistila, že tam ten talent fakt opravdu není.

2 komentáře:

  1. taky jsem se marně pokoušela o hru na flétnu, ale nikdy jsem nelitovala toho, že jsem jí v patnácti rituálně upálila:D Klavír a housle mě vždycky lákali, ale vím, že je pro moje okolí i pro mě bezpečnější se o hru nepokoušet:)
    http://sarklifedesign.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahá, alespoň máme talent na něco jiného;-) (supr že máš blog, jdu si číst!!! ;-))

      Vymazat